Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2010. április 26.

Medvehagymás pogi



A recept megtalálható itt.
Én annyit változtattam rajta, hogy 100 gr teljes kiőrlésű lisztet és 250gr zsírt adtam hozzá az eredeti helyett, abból az egyszerű okból, hogy nem volt itthon a kellő mennyiségű liszt és margarin.
Egyébként 5 tepsivel lett és isteni!
Ramimami kuckójába is mindjárt viszek belőle!

2 megjegyzés:

  1. Uh, nagggyon jól néz ki! 5 TEPSI!!!??? Én is kérnék fénypostával! Nyitom az ablakot!:)

    VálaszTörlés
  2. Küldöm!
    Ramimamiéknak is ízlik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...