Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. június 27.

Keresztszemes hímzésminták: még mindig levendula...

Ez az én kedvencem, bár lenne időm kihímezni...

Ha szeretnétek, teszek fel még levendulás hímzéseket, de szuper gyógynövényeseket és ABC-ket is találtam!

3 megjegyzés:

  1. Igen, én nagyon , nagyon , nagyon szeretném! És KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyönyörű angyalkák hintáznak itt kérem!! Levendula-minta jöhet még! :o)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindet!!!!
    Szerintem a levendula mindig jöhet!!!
    Hivatkoztam rád a levendulás bigyuláimnál!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...