Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. július 18.

Variációk egy témára - levendula IV.

 Gyakran olvasom Limara blogját.
Fantasztikusak a kelt tésztái.
A levendulás receptek között böngészve akadtam a levendulaszirup kifejezésre.
Mivel sokoldalúan felhasználható, így el is készítettem.
A recept nagyon egyszerű: 1 l víz, 1 kg cukor, 30 g száraz levendulavirág.
A vizet és a cukrot felforraltam, majd beleszórtam a virágokat. Pár percig forraltam, majd lefedve állni hagytam kb. 15 percig. Leszűrtem, újra forraltam, üvegekbe töltöttem. Hűtőben hat hónapig eláll.
Kalácsok, sütemények tésztájába, fagylaltra csorgatva, koktélok, szörpök ízesítésére is felhasználható.

Itt pedig a legújabb levendulás párnácskáimat láthatjátok!






2 megjegyzés:

  1. Imádom a levendulát, a színét, az illatát, a hozzá köthető történeteket, hangulatokat...
    Szép napot, levendula illatával!

    VálaszTörlés
  2. Húú, már egy hete nézegetem limara blogján a levendula esszenciát és a szirupot, hogy na majd ma! Most már biztos megcsinálom :) Kóstoltad már? olyan kíváncsi vagyok az ízére...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...