Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2011. szeptember 6.

Találós kérdés!

 Segítsetek nekem!
Párom vasárnap a zsibin vette nekem ezt:


Mi ez?! Egy antik horgolótű? 
Van valakinek ötlete?
Köszönöm...

4 megjegyzés:

  1. Talán kézi szőttes készítésénél a vetőszálhoz. Igaz nem rémlik, hogy lett volna ilyen a kezemben.

    VálaszTörlés
  2. Nem horgolótű, de hasonlóm-csak nem ilyen antik-nekem is van.Valamilyen kézimunkához való,csak én sem tudom melyikhez.:)

    VálaszTörlés
  3. Csak találgatok! Hálószövés?? Szép darab!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...