Textilbe álmodott varázslatos világba érkeztél !

Kreatívkodásaimat szeretném ezen blogon keresztül megosztani veletek!
Lesz szó varrásról, hímzésről, sütésről, főzésről, kis családomról és túraötletekről, programokról egyaránt....




Saját fotó
Boldog feleség, kétgyermekes anyuka s nem mellesleg régésztechnikus vagyok... Szívesen készítek számodra egyedi, kreatív kézműves ajándékot, babát, tündért, állatfigurát vagy lakásdekorációt!

2012. július 12.

Hímezzünk levendulát!

Mint tudjátok, rajongok a levenduláért...
A hímzett levendulás zsákjaimat már mutattam nektek többször is, most pedig egy másik hímzéstípussal is megpróbálkoztam. Ez sokkal valósághűbb, mint a francia csomóval készült, úgy hívják, hogy Bouillon öltés. 
Eddig rózsák kialakításához alkalmaztam a hajlított változatát, 
de így egyenesen, mintha tényleg a levendula virágát varrnám a vászonra! 
A szárakat száröltéssel alakítottam ki.




Remélem nektek is tetszik, hamarosan mutatom, mi készült belőlük!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Én rokokó öltésként, hímzésként ismerem és az egyik kedvenc öltéstípusom. Képzeld a csodálkozó arcokat, mikor én is előadom, hogy az a takaros kis csík az egy különleges öltés!:D Jaj, ilyenkor még a nap is szebben süt! :D Én rózsákat készítettem belőle legtöbbet, többek között az öcsém esküvői gyűrűpárnája is ilyennel lett kihímezve, telitalálat volt! Örülök, hogy te is népszerűsíted ezt a fajta öltést, hímzést! További jó öltögetést neked!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...